dilluns, 20 de febrer del 2017

Trapezi

         

               Fa poc em van convidar a un congrés dels Weirdthinkers que, per si no ho sabeu, es dediquen a demostrar que l'autèntic significat de la vida és l'avorriment productiu. La qüestió és que em van encarregar una ponència sobre una cosa a la qual havia dedicat molt poca atenció fins llavors, per no dir-ne cap: el trapezi. En rebre la invitació em vaig tancar a l'habitació durant vint-i-quatre hores, rebutjant menjar, tabac o parlar, amb el motiu que m'havia de compenetrar amb el tema d'investigació. En sortir l'endemà, marejat i una mica més calb, vaig seure a esmorzar amb la família. El cas és, però, que ells ja no eren els mateixos: els nens em miraven amb uns ulls curiosament eixamplats en la base, la dona em servia uns ous trapezoïdals mentre balancejava davant meu dos pits paral·lels i el gos movia amenaçadorament unes orelles com dos trapezis blaus.
               En comprovar que el cotxe, ja de per si un quadrilàter esverat, em somreia, que de les cases només en quedaven els teulats, que els arbres tenien el tronc més gruixut que la capçada i que els gats caminaven amb botes descordades a dalt, vaig cancel·lar el compromís amb els Weirdthinkers amb l'excusa que la sala de conferències era massa rectangular per encaixar-hi.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Multumesc. Gràcies. Gracias. Thank you.